InVi

№1з бухгалтерського аутсорсингу

в Україні

Захистимо від штрафів і підвищимо ефективність
бізнесу за рахунок іноваційних технологій і досвіду

Наші Послуги

Що входить в послугу:
  • Ведення бухгалтерського и податкового обліку відповідно до П (С) БО або МСФЗ.
  • Адміністрування та облік ПДВ.
  • Складання декларацій з податку на прибуток, ПДВ, фінансової та іншої звітності.
  • Підготовка рахунків, актів, накладних та інших бухгалтерських документів.
  • Підготовка банківських платежів.
  • Комунікація з податковими органами і супровід під час перевірок.
Що ви отримуєте:
Мінімізація податкових ризиків
і наслідків
Збереження і конфіденційність
даних
Економія коштів
і часу
Експертна
підтримка

Етапи робіт

  • Запит інформації / даних для виконання бухгалтерської функції та погодження термінів обробки даних
  • Обробка вхідних первинних документів в обліковій системі і підготовка вихідних бухгалтерських документів. Закриття облікових періодів і консультації з поточних питань.
  • Спілкування з контрагентами і податковими органами з поточних питань діяльності компанії.
  • Підготовлені і здані в строк податкові декларації і звітність.
Що входить в послугу:
  • Відновлення обліку з нуля за попередні періоди.
  • Відновлення первинної бухгалтерської документації.
  • Складання і подача необхідних уточнюючих звітів і декларацій.
  • Рекомендації щодо виявлених ризиків з метою їх мінімізації.
Що ви отримуєте:
Реальна картина
бізнесу
Мінімізація податкових ризиків
і наслідків
Збереження і конфіденційність
даних
Рішення поточних
податкових проблем
Експертна
підтримка

Етапи робіт

  • Запит інформації для відновлення даних обліку і податкової звітності.
  • Аналіз наданої інформації на повноту і загальне відповідність законодавству.
  • Проведення інтерв'ю з відповідальними особами для повного розуміння бізнес-діяльності.
  • Безпосередньо технічна робота, пов'язана з відновленням даних, документів і звітності.
  • Надання відновленої облікової бази, документів і звіту про виконану роботу з виявленими ризиками і шляхами їх мінімізації / усунення.

Ви більше не є «заручником» бухгалтера!

Плюси співпраці з нами:
  • Умови нашої співпраці закріплюються договором. Ми виконуємо всі прописані в ньому Послуги якісно і точно в строк, за що несемо не тільки професійну, але і фінансову відповідальність.
  • Якщо ж ви вирішите відмовитися від наших послуг (наприклад, організуєте штатну бухгалтерію або захочете передати облік на аутсорсинг в іншу фірму) - бухгалтерська база з усіма документами буде передана вам у найкращому вигляді, що також гарантується договором.
  • Ми пропонуємо вам оплачувати не співробітників, а фактично виконаний обсяг робіт. Після закінчення кожного місяця ви отримуєте докладний звіт про виконану нами роботу: кількість оброблених документів, комплектів підготовленої звітності тощо.
  • Крім того, при аутсорсингу всі свої непрямі витрати на бухгалтерію ( «зарплатні» податки, утримання робочих місць, обслуговування програмного забезпечення та ін.) Ви перекладаєте на нас.
  • Працюючи з нами, ви можете бути впевнені, що витрати на вашу бухгалтерію оптимальні. Ціни на послугу бухгалтерського аутсорсингу набагато нижче витрат на утримання бухгалтерів в штаті.
На практиці, генеральний директор, який:
  • не вникає в деталі обліку
  • не знає, де і як знайти необхідні документи (ті, що любить перевіряти податкова)
  • не може самостійно сформувати звітність в базі свого бухгалтера, потрапляє від нього в тотальну залежність.
  • Якщо бухгалтер захворів / звільнився / захотів покарати вас за щось і кинув справу на півдороги, генеральний директор залишається один на один зі своїми проблемами. Найчастіше доводиться екстрено і за великі гроші залучати інших бухгалтерів, аудиторів, бухгалтерські компанії, щоб вчасно здати звітність і не накликати проблеми з податковою.
  • Якщо ж бухгалтер веде облік на дому і вирішив зробити вашу бухгалтерську базу предметом шантажу, генеральний директор змушений йти на компромісні умови, щоб повернути хоч щось, оскільки отримати таку базу іншим шляхом не представляється можливим.
  • У штатної бухгалтерії рідко вдається забезпечити адекватну завантаження фахівців. На практиці для виконання реального обсягу робіт необхідний (умовно) не один, а півтора фахівця.
  • Якщо компанія з економії не наймає бухгалтеру помічника - той змушений тягти на собі більше, ніж він здатний виконати, в силу чого не може і навіть не хоче опрацьовувати трудомісткі податкові та фінансові питання.
  • Якщо ж компанія, навпаки, приймає в штат додаткових фахівців - то вони найчастіше недозавантажені (хоча і створюють видимість бурхливої діяльності). В результаті фірма «переплачує» за той обсяг робіт, який міг би обійтися дешевше.
  • Нерідко бухгалтерія стає роздутою і не ефективною в силу того, що так «склалося історично». Щоб оптимізувати витрати на неї - в кінці кінців потрібен глибокий аудит облікових функцій і бізнес-процесів в компанії.

Порівняйте

у скільки насправді обходяться Послуги штатного / приходить бухгалтера. Щоб зрозуміти реальні витрати на бухгалтерію, для конкретного випадку такі витрати:
-зарплата бухгалтера;
-«Зарплатні» податки;
-плата за неробочий час бухгалтера (відпускні / лікарняні);
-установка і щомісячне обслуговування програмних продуктів для ведення бухобліку і складання звітності;
-установка і щомісячне обслуговування бухгалтерської довідково-правової системи (без якої робота бухгалтерії просто немислима)
-накладні витрати (оренда робочого місця, обслуговування комп'ютера, канцтовари та ін.)
-всякі «приємні» дрібниці у вигляді підписки на проф. бухгалтерські журнали, платні семінари щодо змін у податках і бухобліку та ін.
При передачі бухгалтерського обліку на аутсорсинг нашої компанії, Ви оплачуєте, тільки суму за фактично виконаний обсяг робіт і обумовлену в договорі.

Чому обирають нас

Якість

В роботі з клієнтами ми націлені на довгострокове співробітництво і тому піклуємося про підтримку якості на найвищому рівні.

Зниження витрат

Передача бухгалтерії на аутсорсинг до «InVi Consulting» дозволить уникнути додаткових витрат на офісні приміщення, ПО, навчання власних співробітників.

Відсутня плата
за перехід

Не платите нам за передачу бухгалтерії від Вашого штатного бухгалтера або бухгалтерської фірми - всі необхідні процедури на даному етапі ми виконаємо безкоштовно.

Завжди доступні

Ви більше не зіткнетеся з тим, що Ваш бухгалтер пішов у відпустку, декрет або на лікарняний. У «InVi Consulting» над кожним проектом роботу ведуть персональний менеджер і кілька бухгалтерів, що відповідають за безперервне ведення бухгалтерського обліку у Вашій компанії.

Як ми працюємо

Заявка
і консультування
Комерційне
пропозицію
Висновок
договору
Підбір
фахівців
Надання
послуг

О нас

Компанія «InVi Consulting» пропонує повний комплекс бухгалтерських послуг індивідуальним підприємцям, малим і середнім підприємствам, яким недоцільно утримувати в штаті власну бухгалтерську службу, а також підприємствам великого бізнесу, яким ми можемо запропонувати передачу на аутсорсинг окремих ділянок бухгалтерського обліку.

Керівникам підприємств дуже часто доводиться вирішувати непрофільні завдання, відволікаючись при цьому від глобальних напрямків ведення бізнесу. Однією з таких є ведення бухгалтерського обліку.                     

Наша компанія пропонує повний пакет бухгалтерських послуг з гарантованою матеріальною відповідальністю. «InVi Consulting» здійснює грамотний аутсорсинг бухгалтерського обліку і допоможе оптимізувати діяльність Вашої фірми.

Наша мета

Постійно перевищувати Ваші очікування. Ми і Ви - це одна команда.

Приносити бізнесу практичну користь, а не теоретичні поради.

Наша місія

Змінити уявлення бізнесу про «аутсорсингу», як життєво-важливий компонент для успішного росту.

Контакти

г. Киев, бульвар Кольцова, 19
Залишилися запитання? Залиште заявку - ми зв'яжемося з Вами і проконсультуємо по будь-яких питань!
+38 (066) 322 99 45
+38 (067) 168 55 44
info@invi.com.ua